socker ...

Jag erkänner. Jag är en sockermissbrukare... shit vad nära det var att jag köpte en liten chokladbit i affären ... men jag stod på mig och gick därifrån. Stolt över mig själv. Inte lika stolt när jag kom hem utan det jag skulle köpt, dvs plastpåsar till blöjhinken ...

Idag har jag förresten haft tur, eller ja tur i oturen kanske man ska säga.
Jag tappade min mobil när jag var ute och gick, märkte det först när jag kom hem. Pappa ringde mig i panik för då hade någon ringt honom och sagt att dom hittat min mobil i skogen. Så nu har jag varit och hämtat den. Lämnade en hundring i hittelön. Det ska belönas att vara ärlig.

Imorgon väntar en sväng till doktorn och kolla Frodes hosta, städning av leksaker och piffning av lägenheten, babysim om läkarn säger det är ok, visning av lägenheten och kalas för Singe. Fullt upp!!

Nu ska jag avlösa Jonas som sitter och passar Frode när han badar.

Ha en go Greys kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0