snart tebax igen

Efter lunch ska jag åka tillbaks till Gbg igen ... ikväll skulle kanske Helena komma hem och se på en film eller nått... Det blir kul! Igår kväll hade jag och Frode lite eget fredagsmys med räkor (jag), vitt vin (jag), godnatt välling (Frode). Vi såg på IDOL. Jag tyckte nog att Rabih skulle åkt ut, så jag är lite missnöjd med resultatet!

Frode har blivit förkyld, så den lille killen snorar och hostar. Dock ingen feber.

Drömde en sån verklig mardröm i natt. Helt plötsligt var det dags för bröllopet, jag sprang runt och hade glömt köpa ringar ... sen frågade jag någon om det inte räckte med förlovningsringen men det gjorde det då absolut inte, så i mitt huvud började bröllopet kl 13 och kl 12 var jag inne och försökte fixa några ringar till oss...

Tror jag innerst inne är lite stressad över att det blir så lite fokus på bröllopet och så mkt fokus på hus.


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja du har ju mycket på gång just nu!! Bröllop och hus, det är inte varje dag :)

2009-10-24 @ 19:04:18
URL: http://lindajonssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0