snart godnatt, för snart upp

Som sagt, nu är det snart dax å träffa kudden för mig .. Har dock lite resfeber för i morgon, blir så less på mig själv för jag har alltid varit rätt cool när det gäller sånt, liksom packat i sista stund, tagit en spårvagn så jag varit där ca 5 min före tåget ska gå osv .... men nu är det så sällan jag gör nått själv så då blir man helt stirrig ... kommer säkert inte kunna sova utan kommer ligga och titta på klockan. Kl 5 ringer den i allafall och kl 6,01 går spårvagnen till stationen. 6,42 går tåget. Kommer va på stationen ca halvtimmen innan men kan va bra så man hinner köpa frukost

Ok nu IDOL .... Det är ändå bra många dåliga med eller vad säger ni ??

Tycker dom som är bra är Tove, Mariette (inte idag), Karolina (åkte ut), Kalle och sen Reza ... Resten sjunger så mjäkigt ... Alltså missförstå mig inte, jag skulle ALDRIG kunna göra det dom gör, MEN sen står jag inte där heller!!!

Alltså han Rabih (reservation för stavning) ... mjäkigare får man leta efter, kollar man bort i två sekunder så har man ju glömt att det är nått på tv, kunde lika gärna va en reklamjingel el nått ...

Erik sjunger ju bra som attan men han är ju se helylle så man spyr... Det är ju Magnus Bäcklund all over igen!!

Sen Camilla ska man ju inte prata om... Det är ju liksom Lotta Engberg, Kicki Danielsson och Jessica Andersson i en kropp ..

Dom övriga som jag inte har nämnt, dom kommer jag inte ens ihåg och det säger väl rätt mycket om deras chans att bli nya Zelmerlöw/Darin!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hihi håller med dig i dina tankar om Idol!! Ha så roligt i Stockholm! :)

2009-10-10 @ 09:32:55
URL: http://lindajonssons.webblogg.se/
Postat av: syster viktoria

Håller med, dast jag gillar Rabhi ( stavfel- javisst) liite faktiskt!!

2009-10-10 @ 13:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0