sköna söndag

Gårdagen var verkligen toppen. Festen började kl 19, men vi missade ju färjan vi skulle ta så vi kom en halvtimma försent. Varken jag el Johan hade ju lyckats få med oss inbjudan hem från TUR spelen så vi visste bara att det var 30 årsfest, den hade ju ett tema som vi totalt missat. Glitter och Glamour ... som tur hade jag ett linne med nitar på som väl kunde tas för lite glitter och Johan hade en smokingkavaj på sig, så det fick duga. Sarah däremot hade på sig glitter som tusan men hon hade istället missat att det var födelsedagsfest .. Men OJ vad kul det var!!! Elin som var ett av födelsedagsbarnen och även min arbetskamrat sjunger som en gudinna, så gör även hennes kille Jonas. Och alla andra på Öckerö verkar det som!! Shit vilka musiker det var, och alla bjöd på sig själva. Det var helt enkelt en kanonkväll.

Johan var en klippa och körde mig ut till Viktoria. Frode sov ju om möjligt ännu sämre än vanligt och vaknade nästan hela tiden. Så från fem har man ju bara halvsovit och varit beredd med nappen. Viktoria som är världens bästa storasyster tog Frode mellan 7-8 på morgonen så fick jag fortsätta sova.

Mamma och pappa kom vid 11 och följde med på visning. Kanonfint hus men vi ska INTE vara med och bjuda. Det är ingen trädgård och jag vill ha några grässtrån i allafall.

Sen skulle jag ju spela match så då passade mamma Frode. Vi vann en och spelade oavgjort en,. Så det blev tre friska nya poäng. Välbehövligt.

Fick ett mms förut av Jonas ... frukostbuffé stod det... kl var då 11,30 over there.... det var räkor, kräftor, pilgrimsmusslor, kött, mm mm och champagne... vad gott dom har det!! Är inte alls avis .

Särskilt inte med tanke på att jag sekunderna innan stod och plockade ur diskmaskinen och reste mig upp, slog huvudet i skåpet så jag föll ihop på golvet (stor bula i huvudet). Det gjorde faktiskt så ont så jag började gråta ... Tyckte lätt synd om mig då. Tur att Frode hade somnat för annars hade han fått höra en ramsa som inte varit lämpad för små barns öron.

Nej nu är det godnatt...

Kommentarer
Postat av: Linda

Vi längtar tills ni kommer hit imorgon:)

2009-10-18 @ 23:12:34
URL: http://lindajonssons.webblogg.se/
Postat av: Anonym

visst blir man jävligt arg oxå när man slår sig så....man vill bara slå tillbaka!!!!

2009-10-19 @ 16:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0