Ny vecka

och jag är inte trött, har inte ont i halsen och har inte för mycket inbokat .... så denna vecka SKA jag TRÄNA!!! Känns helt fantastiskt att inte ha ont i halsen längre..

Frode sov lite halvkasst i natt så jag var uppe flera gånger. Men sen vid fem somnade han riktigt hårt så då sov vi båda till kl 9. Sen blev det lite grötfrukost, lek och sen ner igen för räkning för en liten stund sen. Jag hoppas innerligt att han kanske sover till 12 nu, för jag har en rapport till jobbet som jag behöver göra klart.

Vi håller på att leta efter en gåstol som vi ska köpa till den lille, har letat lite på blocket för det känns onödigt att köpa en ny. Har dock inte riktigt kommit till skott ännu.

Förresten jag köpte ju ett par jeans på Lindex som jag var så himla nöjd med, nu har dom REDAN gått sönder i en söm, och Nej dom är inte för små så jag har töjt ut dom .. så jag tänkte faktiskt att jag ska gå dit och fråga om dom kan fixa det åt mig eller om jag kan få åtmistonde rabatt på ett par nya ... Man kan ju alltid testa.

På fredag åker Jonas till Las Vegas ... Åh vad jag skulle vilja följa med!!! Men jag tycker det är jätteroligt för honom och jag är samtidigt väldigt stolt över att han får åka. Det säger ju rätt mycket om vad dom uppskattar honom!

Nej tillbaks till rapporten

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej på dig!! Vill bara säga att jag har en gåstol som Doris är färdig med så den får du gärna låna. Om du har möjlighet kan du ju få med dig den redan på lördag! Kram, vi ses!!

2009-10-12 @ 18:48:41
Postat av: karro

Vad bra!! Ska bli jätteroligt! kram

2009-10-12 @ 21:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0