Ny dag ...regn ute men sol inne =)

Idag är jag inte riktigt lika förbannad, det känns som det ska finnas nån ljusning nånstans, vi har sett några riktigt fina parhus i Kungsbacka som vi nog kommer kolla på, vi har även sett några fyror inne istan ... ja det kommer nog ordna sig på nått sätt.

Sandra - Ytterby kanske vore nått att kolla på =)

Dagen började vid 7 med att solstrålen vaknade, lite halvtjurig till att börja med men sen var han på bra humör. Vi åt frukost vid 8 och tvingade samtidigt upp Öbergs klanen som förtillfället huserar i vardagsrummet. Vi halv elva gick Birgitta, jag och Frode iväg in till stan.

Dagens skörd är

Jag : ett långt linne med nitar ... jag tackar ödmjukast för att Veromoda har öppnat i femman igen!
Birgitta : Två par skor
Jonas : ett par jeans och en  stickad tröja
Jocke : ett par jeans
Thord : Skulle till en jeansaffär och kommer förmodligen hem med ett par, men i skrivandets stund är han ej hemkommen.

Jag, Frode och Jocke tog spårvagnen tillbaks vid halv tre, då var båda jag och Frode riktigt less. Jocke vill vara där Frode är så han följde med oss hem. Skönt det för det var en spårvagn av äldre modell så då hade jag bärhjälp av och på.

Ikväll kommer även mamma och pappa hit. Då ska jag stå för middagen och jag tror bestämt det blir ugnsbakad citronkyckling, klyftpotatis och vitlökssås.

Nu ska jag titta lite på tv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0