måste säga

att vad bra IDOLERNA är idag!! Han Rabih som jag sågat totalt var ju hur bra som helst och även den andre snygge killen som jag inte vet vad han heter.

Nu väntar jag på "Magnus Bäcklund" ... Hoppas han inte gör nått käckt av Thriller ... det vore ju att häda.

Den lille gode har blivit lite förkyld. Så nu sover han med två kuddar. Han är dock helt otroligt nöjd idag, han fick sitta uppe med mig till 21 och pratade och skrattade. Det var nästan tråkigt när han gick ner för räkning.

Undrar lite när Jonas mellanlandar i Denver. Undrar hur lång tid det kan ta att åka dit ? Han åkte från Frankfurt vid 14. Ja ja han ringer väl.

Nej nu ska jag tillbaks till IDOL.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0