life goes on ...

ja ja livet går vidare, men nog är det tungt när man förlorat ännu en budgivning ... Vi hade kunnat gå högre på detta men man måste ju se till vad man får också och vi tyckte helt enkelt inte att det var värt mer än 3,1 ... det tyckte nån annan och det slutade på 3,21. som jag sa först livet går ju vidare ... men det som är så trist är att för varje hus vi är med på, föreställer jag mig själv bo i det, ser hur man kan möblera, ser hur Frode leker och får ett fint rum ... och så är det pladask på näsan ... förstår nästan Frode när han ligger på golvet och vill så gärna framåt men bara kommer bakåt...

Men men ny dag, ny visning. I dag är Kungsbacka som gäller och det hus vi skulle kollat på igår.. HÅll tummarna alla på att det är lika bra som det ser ut på bilderna och att de inte använt allt för stort vidvinkelobjektiv.

Så lite roligare, idag kom Carina och Olle hit. Vi fikade med en pepparkaka som jag fick av Linn en gång och så lekte våra barn. Dom lekte rätt bra ihop men Olle var lite snabbare än Frode så Frode blev lite frustrerad... men han har kommit upp på alla fyra flera ggr idag!

Till lunch har jag ätit riktig husmanskost ... pressad potatis och fiskpinnar. Jättegott var det. Har även kokat potatis och gjort potatismos av det så att Frode ska få hemlagat mos för första gången i morgon!

Nej nu ska jag försöka göra mig respektabel så att man kan synas bland folk..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0