hemma och 4 poäng

Nu är Jonas hemma igen! Åh vad skönt det är, fast han har haft helt enormt skoj. Las Vegas låter verkligen som en stad i min smak. Dit SKA jag åka en dag!!

Nu sover båda killarna. Jonas hade ju varit uppe i 28 h i sträck så han var lite mör. han fick en rivstart när han landade då jag var där och mötte honom tillsammans med Frode, sen fick dom skjutsa mig till beachhallen och sen hem. Jag hade ju mina matcher och träning. Vi vann båda två idag och spelade riktigt bra. Skitkul var det!!

Gjorde värsta vurpan när jag gick ut ur lägenheten så jag har faktiskt lite ont fortfarande. Det var blött i trappan och jag hade gummisulor. Stig Helmer var här och hälsade på kan man väl kalla det. Tur att jag inte höll Frode!! Usch får nästan rysningar när jag tänker på det

Både jag och Frode fick jättemycket snygga saker av Jonas. Lägger upp bild nån annan dag. Imorgon blir en hektisk dag då vi ska göra ordning lägenheten för visning ... Vad nervöst.

Nej nu ska jag titta lite på tv, ovant att jag är den som är sist uppe =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0