fredag = saknar redan Jonas

Vi gick upp allihop kl 8 i morse ... Jag och Frode i rätt tid, JOnas hade försovit sig. Kl 9 körde vi Jonas till sitt jobb där han skulle skriva ut visumet samt ta en kopia på passet.. det gäller att vara ute i tid. Såklart så tog det extra lång tid för hans dator att komma igång så det som skulle ta 5 minuter tog helt plötsligt en halvtimma.

Men men vi var ju ute i så god tid att det inte var nått problem. Kl 9,50 kom vi till Landvetter. Kl 10.20 var sista checkin så det gick ju bra. Jag är så löjlig för när Jonas åkte upp för rulltrappan kom en liten tår .. men det är väl iofsig skönt att man känner att man kommer sakna varandra!

Efter vi lämnat honom så åkte vi och handlade på ICA Focus. Jag ska göra burritos ikväll (utan böner) och se på IDOL. I morgon ska jag och Therese på bröllopsmässa, sen ska Viktoria ju passa Frode för då ska jag på fest på Öckerö. Ska bli jätteskoj. Får hoppas inte Viktoria blir sämre bara för hon har haft sån magknip.

På onsdag ska vi till bvc. Längtar faktiskt för det var så himla länge sen. Ska bli skönt att få ett "kvitto" på att vi hänger med som man ska i utvecklingen mm. Det är den STORA nackdelen med att bo i city att vi kunde inte gå på förra tiden, nu har vi fått vänta 1,5 månad på en ny!! Det är ju egentligen inte riktigt klokt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0