Dagen som gått

den började som vanligt vid sju, Det har blivit Frodes vakna tid, och det är ingen idé att ens hoppas på att han ska somna om. Jonas tog honom på morgonon så jag sov till kl 9.. Vilken lyx!!

Vid tio tog vi bilarna och åkte för att hämta upp mamma och pappa hos Viktoria. Sen for vi vidare mot Kungsbacka där vi nu börjat inrikta oss på att vårt framtida hem kommer att ligga. Vi kollade på två riktigt fina parhus som vi ska gå på visning till här i veckan. Det ena var min favorit, älskade området.

Sen åkte vi till kungsmässan. Riktigt bra köpcentrum! Jag gick därifrån med ett par stövlar och en vinterjacka. Vinterjackan fick jag i förtidig födelsedagspresent av mamma. Hon är så snäll !!



Snygg va ??!!

Ikväll har jag gjort en bulgursallad med lax och sugersnaps. Gött som bara den!

Nu väntar tv:n och en liten son som behöver sova.

(förresten vi vann en match och förlorade en idag ... vi förlorade mot serieledarna och dom var skitbra eller vi skitdåliga, välj själva)

Kommentarer
Postat av: Mor

Du är jättesnygg i jackan!

2009-10-04 @ 20:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0