två av tre vaccinerade

Nu har även jag tagit den berömda sprutan .... känner faktiskt ingenting ännu men det är väl för tidigt att ropa hej ännu ... tänk om man kunde va en av dom som slipper biverkningar ... gött det skulle va! Frode hade ju lite feber efter sin men det märktes inte på honom. Han var mer gnällig efter 5 månaders vaccinationen.

Idag skulle vi fikat med mammagruppen, men i sista stund hade det blivit byte av tid vilket jag och Frode missade så vi stog och väntade i tjugo minuter och sen gick vi hem ... tydligen kom de andra tio minuter efter oss =/ ... trist!! Dock har jag hunnit städa och handla inför kvällen. Har även fått upp adventsstjärnor och ljusstake!

Jag och Frode gav ju pappa och Jonas varsin hockeybiljett i farsdagspresent. Den matchen är idag. Då farmor inte kan följa med på lördag, kommer hon och mamma hit idag. Så därför ville jag adventspynta färdigt innan dess.

Har även äntligen satt ihop Frodes säng igen efter visningarna. Skruvarna har ju varit spårlöst försvunna, jag visste ju att jag la dom på ett sånt där bra ställe som man skulle komma ihåg. ... Men hittade dom idag. Var i min låda  =)

Ska börja med maten kl 17 har jag tänkt. Tror de åker från mld kl 16,30 ... så då är de nog här vid 18 ... beroende på trafiksituation

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0