Skit också!!

Vagnen gick sönder igår, är skitdeppig över det. Framhjulet gick rakt av när det hamnade lite snett efter vi hade tagit ur den ur bilen. Vad ska jag göra nu då ???? Jag är ju ute och går ungefär 50% av min vakna tid... får ångest bara jag tänker på det. Hoppas så att företaget svarar mitt mail imorgon, annars får jag la ringa.

Kanske får köpa en ny ... nytt är ju alltid roligt, men jag älskar verkligen den vagnen!!!! Näe fy, jag vill inte det.
Jag återkommer om det dykt upp nån lösning...

Igår kväll var vi på födelsedagskalas/fest för Singe. En massa syskon till Singe var där (och de är rätt många). Vi blev kvar till 23,30 sen tog  vi bussen hem.. Inte alls tattarvarning när man kommer med en vagn som sitter ihop med silvertejp.

Idag har jag spelat beachvolley. Vann en match och förlora en, betyder antagligen att vi återigen slutar tvåa i serien = går inte upp ... det var så dumt för vi var bättre, men vi fick nerver utan på kroppen typ när vi började märka att vi hade en chans ... Så vi förlorade den matchen med två bollar i varje set ..... blääää

Idag har ju förresten varit farsdag. Jag gav pappa hockeybiljetter till matchen Frölunda-Hv. Frode gav Jonas en likadan så dom ska gå tillsammans. Det var synd att min inte kunde åka upp till pappa men vi träffas ju till helgen!


Nej nu ska jag sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0