ont

Igår kväll var jag ju på spinning, det var första gången på över 1,5 år. Jag är faktiskt riktigt stolt över mig själv för jag klarade passet, även om jag kände svimningskänslor efteråt! Det var väldigt bra musik på passet så det hjälpte mig nog att klara det! Idag har jag i allafall ont, i rumpan!!! Kan knappt sitta på golvet!

Nu ska jag snart ner och möta upp henne jag köpte underdelen på vagnen av. Hon hade kommit på nu att jag fått fel del, så det blir till att byta. Synd det för jag gillade denna, men men, jag betalade ju faktiskt för den andra.

Så nu kommer vagnen se ut i originalskick igen!

Nej nu blir det lite frukost och sen möta vagntjejen. Kl 15 väntar babysim och beroende på hur budgivningen går nu så är det en ny visning mellan kl 16-17.

Ser väldigt mkt fram emot lördag då Therese, Niklas, Kristina och Björn kommer hit! Med sina barn.

På måndag väntar nog Ullared med Helena. Ska bli spännande!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0