kalais

Nu har alla åkt hem från kalaset. Det var supertrevligt.

Började med att göra femkamp på liseberg. Vi var ju som sagt 14 st så det var fullt sjå att hålla ihop alla då det var folk ÖVERALLT på lisset.. Men vi klarade det. Femkamp är skitkul för då får man nått att göra när man är där ... annars går man ju mest och bara tittar och det tröttnar jag så snabbt på.

Sen gick vi hem till oss där jag (faktiskt helt själv utan någon hjälp) hade gjort italiensk buffe. Bjöd på pastasallad, piroger, lufttorkad skinka, mozzarella och tomat, två olika sorters salami olivier mm mm. Det var faktiskt gott om jag får säga det själv =)..

Nu håller vi på att röja upp men jag har smitit undan =) ... 'Nog sista middagen vi har i denna lägenheten. Lite sorgligt nästan, men samtidigt skönt för oj vad stimmigt det blir på 61 m2 med så mkt folk!! Men trevligt!!



inväntar maten



Efter maten =)... utslagna i soffan



Cornelia är snäll och leker med Frode

Kommentarer
Postat av: syster viktoria

Verkligen kanon trevligt!!! Finns det hjärterum så finns det stjärterum!!!!

2009-11-29 @ 12:50:44
Postat av: Anonym

Vilket fint kalas du ordnat Karolina!! Med Liseberg o Jätte läcker mat O Grattis på din dag!! Kram mamma

2009-11-30 @ 18:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0