Halloween

Ihelgen har det varit halloween och vi var hemma hos Anu och Tobbe. Det var jättetrevligt. Där i området hade några ordnat en spökpromenad för barnen, vi var med men jag tror inte riktigt Frode fattade vad som hände =). Vi fick kanonmat och sen satt vi och lyssnade på musik och pratade... Frode somnade vid 21 tiden men sen vaknade han och var väldigt kinkig vid halv ett så då drog vi hem. Men det var en mycket lyckad kväll!!



Jonas och Anu





Fler bilder på Frode finns på Frodebloggen

http://frodekjorlingoberg.blogg.se


Idag har vi haft sista visningen för lägenheten och det är väl imorgon det ska dra igång. Vi får se hur det går... men i och med att vi inte köpt nått nytt så behöver vi ju inte sälja om vi inte får det vi vill ha =)

Vi var även på en visning idag i Västra Lindås. Gör fint var det, men det ligger väl långt bort tycker jag. I och försig sa mäklaren att det tog 20 min med blå express och så är man inne vid Linné ... det är ju rätt ok. Vi får se ... budgivning lär väl börja där imorgon också ...

Nu ska jag ut och kolla när dom lagar mat. Dom är Jonas och Johan (min arbetskamrat)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0