Dagen som gått

Vi hade en riktigt bra natt, och jag vaknade faktiskt före Frode. Han fick sova tills kvart i nio, sen var det frukost.

Skickade ett sms till Kristina och frågade om de hade lust med lite besök, och det hade dom. Drog dit. Barnen lekte lite, vi fikade, gick en promenad och sen åt lunch. Det blev Thai idag.

Ikväll ska jag träna kl 18,20. Ska köra ett Rpm pass vilket är spinning om jag förstått det rätt. Shit, änna nervös. Är ju inte mitt livs form direkt.... men jag ska bli!!

Just nu håller vi på och budar på ett hus, men jag har typ slutat hoppas att vi ska komma överst så jag tar det med en nypa salt.

Tycker fortfarande det är fruktansvärt äckligt med han som springer runt i kvarteren här. Öppnar inte dörren för någon jag inte känner igen numera!!

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6094372.ab

Kommentarer
Postat av: Daniel

Huset verkar kanon!

2009-11-11 @ 21:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0