vårruset avklarat!

Nu har jag varit iväg på vårruset. Kom hem vid 21 och det hade gått jättebra för Jonas med Frode. De hade varit och hämtat ut Jonas körkort. Sen hade Jonas gett Frode mjölk som jag frusit in med flaska, skönt att det fungerar !!!

Angående vårruset så blir man alltid fascinerad av vad många deltagare det är. Det är en riktig folkfest! Peter Siepen var konferencier och runt om banan så stod det en massa band och orkestrar och spelade. Jätte festligt. I år gick jag runt i och med att jag fortfarande inte varit på efterkontroll och fått stämpeln godkänt. Jag ska dit i morgon. Är lite nervös =)

I morgon åker Jonas till Stockholm igen, han ringde dock och bokade in mig på visningen i morgon kl 17 så jag ska gå själv. Kanske får med mig syrran =).

Nu har Sandra gått 7 dagar över tiden, hoppas den lilla prinsessan behagar komma ut snart !!! Håller tummarna för er !




Galet mycket människor




Uppvärmning



Den här påfågeln gick runt runt skylten uppe vid björn.... villan, väldigt fin och det såg lite roligt ut




Efter rundan hade mitt jobb ett tält där vi kunde sitta och dela på picknicken. Mysigt och roligt att träffa alla!





Jonas och Frode satt uppflugna på soffarmstödet när jag kom hem och tittade på fotboll. Tack comhem... , det såg också väldigt roligt ut!



Lite bekymrad är allt Frode här........

Jag har precis sett på Greys .... grät floder som vanligt! Och äntligen sa Meredith ja!

Nej nu är det sängen som gäller för mig.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Har haft förvärkar inatt igen...men ingenting...när ska det dra igång egentligen? Tack för erat stöd!

2009-05-07 @ 08:23:21
Postat av: Anonym

Frode är ju bara sååååååååååå söt :)

2009-05-07 @ 20:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0