torsdag!

Vad veckorna går snabbt !! Redan torsdag .....

I natt var det en riktigt bra natt, Frode sov till kl 7, var vaken en liten stund och sov sen till 9,15. Nu har vi varit uppe ett tag, det blir allt som oftast att jag inte äter min frukost förrän kl 11. Det är så mkt som händer på morgonen och sen vips är kl 11. Inte så bra... Nu ska vi ut och gå.

Jag försöker ju vänja Frode vid att sitta i babysittern, det vore ju så skönt om han kunde tycka om den! Viktoria gav mig ett tips att när han somnar på dan så ska jag sätta honom iden, dvs så att han vaknar i den. Viktoria gjorde så med Cornelia.
Så det har jag provat nu.  Han har dock inte vaknat ännu




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0