tisdag förmiddag

Natten måste jag säga har varit mkt bra. Frode vaknade 5,20, fick mat, sov till 7, fick mat och sen gick vi upp kl 8,30. Detta då vi inte fick nån riktig parkering igår utan var tvungen att flytta bilen innan kl 9. Detta gjorde vi som sagt så nu ska vi väl slippa böter denna veckan !!

Nu på morgonen har jag och Frode gosat lite i soffan, Jonas är i Stockholm och jobbar men kommer hem ikväll. Stackarn det är nog jobbigt att flänga så fram och tillbaks ........ det blir dyrt också!! Det är ju så lätt att man handlar när man är iväg ...

Det hade blivit fel med min extra lön från jobbet ... men jag ringde dit idag och dom skulle fixa det. Vi får en extra ersättning från jobbet om 10 % av lönen i 120 dagar .... Dom hade både dragit av och lagt på den så summa sumarum blev 0 .... ja ja men dom skulle ju fixa det i allafall ... som föräldraledig behöver man ju alla slantar man kan få =)

Nu ska vi gå ut och gå ... ska bara lägga in några bilder



mys i soffan



lek i gymet 



Dagens outfit



Världens goaste kille!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Alltså bilderna på er två ihop är ju helt underbara! Speciellt den bilden högts upp!!

2009-05-26 @ 10:53:59
URL: http://lindajonssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0