söndag !

I morse var vi riktigt slöa, vi låg kvar i sängen alla tre och gosade. Frode är på ett så strålande morgonhumör så man blir helt varm!

Nu har Jonas gått en sväng till jobbet. Kl 15 kommer Emma och Martin hit på en fika. Det blir första gången dom träffar honom. Skulle egentligen vilja sätta på honom de kläder han fick men dom är lite stora fortfarande + att det var shorts och t-shirt och det är lite väl kallt idag. Jag har slängt ihop en kladdkaka som vi ska fika med!

Nu ska jag gå tillbaks och kolla lite mer på Robinsson ...

Förresten på onsdag är jag bjuden på fest till Helena som fyllde 29 här i fredags... Kanske blir min första helkväll borta från Frode ........... klarar jag det tro ?? Har absolut inga tvivel att Frode och Jonas klarar sig utmärkt, utan det är mig själv jag tänker på ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0