söndag

Idag är det ju morsdag!! Då fick jag frukost på sängen och en present av Frode och Jonas. Fick fyra fina tallrikar i plast som man kan ha med sig på picknick.

Fam Öberg var fortfarande här så även Birgitta blev gratulerad. Hon fick ett jättefin olivfat. Vi har även haft en picknick uppe i näckrosparken. Det var ju sjukt varmt ute idag

Jonas börjar sin dykkurs imorgon så han har suttit och läst, jag och Frode åkte hem till Viktoria vid 14 tiden och dom blev inte av med oss förrän vid 18.

Nu har jag sett på Gossip girl ....... det är ju så bra!! Nu ska jag ta mig en kopp te och i morgon börjar en ny vecka!



vår uteplats ....... jag satt ute och solade i en timma hemma idag också. Frode låg och sov i skuggan

Se http://frodekjorlingoberg.blogg.se för fler kort

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0