Snart på väg hem

Bokade ett tåg som går 10.31 idag. Det tar 1.18 h för att ta sig från Mld station till Gbg C. Inte farligt !

Tänkte gå förbi pappas jobb en sväng innan vi åker och sno åt mig en kopp kaffe. Har man tur så har dom ju nått till också  =).

Ikväll kommer Jonas hem. Längtar!!

Nu har jag köpt present till Linda(säger inte vad eftersom jag vet att hon läser här =)). Nu har jag kvar till Daniel och pappa ... Det är alltid lättare att köpa till tjejer för då kan man bara köpa nått man själv skulle vilja ha!

I eftermiddag kommer förmodligen en barndomskompis från Selja (liten by utanför Mora) hem på en fika. Ska bli jätteskoj att träffa henne, det var några år sedan sist. Hon är här på mässa med sitt jobb.

Skriver mer sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0