Skitdag som slutat rätt så bra

Idag började dagen verkligen skit!!

Jonas åkte kl 5 hemifrån, då vaknade jag till och sa hej då. Detta resulterade i att han trodde jag var vaken. När han åkte kom han på att vi ställt bilen på nattparkering, hade jag totalt glömt bort !! Han skickade då ett sms till mig ........ jag kollade telefonen först kl 10,30 ......... japp 600 nya friska som ska ut!! Om vi lägger på allt vi betalar i p-böter så kan vi nog räkna denna lägenheten som en för 2,5 mkr istället för 1,5 mkr!

Sen fortsatte det med att frukostbrödet som skulle hålla till torsdag var mögligt, jag hade bokat fika med några från föräldragruppen på världskulturmuseet, det var stängt! Då gick vi istället till incontro, jättegod mat ......... kostade tydligen 125 kr för mat och lokan som ej ingick kostade 30 kr !!

Sen har dock dagen blivit bättre, vi hade jättetrevligt och det var kul att träffa deras små killar. Killarna hette Ivan och Linus. Ivan var ungefär lika stor som Frode ... Victoria (mamman) sa att dom tillhör de 2,5 % som ligger på den kurvan .... men jag tycker det är skönt att han är stor, om han blir sjuk finns det lite att ta av! Vi gick ut och gick sedan så jag kom inte hem förrän kl 16,45. (vi träffades 13)



Victoria och Ivan



Ingeborg och Linus





Jag har även hunnit med en promenad idag, tog dock en liten kortare tur eftersom jag hade en tid att passa. Gick bort mot st sigfridsplan till kallebäck och sedan vidare ner och kom ut på södra vägen. Sen gick jag hem. Tog väl ca 40 min.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0