Promenad * 2 och äntligen

Idag har det blivit två snabba promenader. Först tog jag min vanliga till kärralund .... som vanligt var jag helt genomsvett efteråt. Då kom jag på att jag stämt träff med Emma (som jag träffade på bb) kl 13. Så jag fick snabba mig hem, byta på Frode, ge honom mat och sen iväg. Jag slängde i mig en cabanossy från pressbyrån och sen iväg på nästa runda. Vi gick nog 6 km i slottskogen och sen tog vi en kaffe vid nått café i slottskogen.

Ikväll ska jag på fest till Helena! Ser verkligen fram emot detta. Ska bli så skoj men samtidigt gör det lite ont i mig att lämna Frode. Men det är ju inte direkt så jag lämnar honom till nån främling utan det är ju till hans pappa. Och det är ju väldigt mysigt för dom att vara ensamma.

Äntligen står för att Frode har börjat gilla att ligga i gymet på golvet. Och han har idag för första gången greppat en av sina leksaker, så nu släpper han den inte. Han var även super nära att vända sig tidigare. Nu ligger han och pratar för fullt på golvet med sina leksaker ....... SÅÅÅÅ GULLIGT!! Jag har bullat upp med två tjocka filtar under babygyms filten så en förklaring till att han inte gillat det tidigare är kanske att det varit för hårt. Han har även fått träna på att ligga på mage i ca 10 min. Vi måste nog göra det varje dag några ggr per dag ... så att han blir stark i nacken ...

Nu får jag gå in i vardagsrummet igen .... bilder kommer senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0