Plan för dagen

Först vill jag gratulera min kusin med fru till deras lilla tjej som kom i går! En liten Ava ... Längtar efter att se kort och det var skönt att allt gick bra!!

Frode vaknade ca kl 4,45 i morse .... jag drog ut upå det till 5,15 och sen fick han mat.. Då var han superpigg och ville inte somna om. Så då låg vi och sjöng "var är tummen", imse vimse spindel, och så en egen variant på "vem kan segla för utan vind". Till slut gick han ner för räkning. Nu sover han fortfarande.

Kl 11 ska vi möte Kristina vid Linnéplatsen. Hon hade fått en inbjudan till utförsäljning av Twist and Tango kläder ... man skulle ha med sig cash om man ska handla nått ... Skoj!! Tror nästan jag ska väcka Frode nu så det finns en möjlighet att han sover sig igenom shoppingen.

Vid fyra tiden i  eftermiddag kommer Jonas föräldrar och bror. Jag skulle i egentligen gått på vårfest med jobbet idag men jag hoppar över den! Det är roligare att vara hemma när dom kommer hit !! Ska bli kul att se deras miner när dom ser vad stor Frode har blivit. Sist dom såg honom var vid påsk och då var han ju på många sätt ett litet spädbarn. Nu är han ju mer en riktig bebis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0