Otroligt

Frode somnade lite senare än vanligt men inte så mkt, ungefär vid 23. Han vaknade kl 9 i morse !!! Kan ni fatta vad skönt???

Tyvärr vaknade jag med lite halsont och huvudvärk. Får nog ställa in vårruset idag........... synd!! Kul att träffa dom andra. Jag kanske kan gå runt i ofsig men jag får fundera. Skall meddela dom innan kl 12 har jag tänkt.

Jag har ju hittat ett hus jag vill gå och kolla på, tyvärr så har de visning på torsdag ( Jonas är i Stockholm) och på söndag (vi är i Mellerud). SKIT!!!

Jag har börjat få en sådan otrolig längtan efter att bo större, det känns ibland som väggarna kryper mot mig när jag är hemma hela tiden och går runt i våra två rum... Missförstå mig inte, jag älskar vår lägenhet, jag älskar läget på den, de gamla detaljerna mm mm, MEN det är faktiskt jobbigt att vara hemma på en sådan liten yta, att inte kunna byta blöja på toaletten och att inte kunna sitta i köket och det känns ibland som lägenheten tillhörde en annan fas i vårt liv och att vi nu gått in i en ny.

Blev förresten så irriterad igår när jag åkte tåg och läste KUPÉ. Det var en artikel om åldersskillnad, att det nu är accepterat. Sen stod det om två st, mannen var 60+ och rik, tjejen var 21 och snygg ... Dom hade blivit kära pga personligheten sa dom. SÄKERT !!!  Kanske det med men undrar om det ens hade varit aktuellt om 60 + killen varit pank med skulder hos fogden och 21 åringen hade varit 61 ?? Dom får väl göra precis hur dom vill men det är ju löjligt att dra upp snacket om personlighet!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0