Onsdag kväll....

Vi kom hem ca kl 17 från fikan med mammorna från föräldragruppen. Den började kl 13 ... det var väldigt trevligt. Vi var i Rosencafét i trägårdsföreningen. Jag köpte årskort dit, kostade 60 kr, annars kostar det 20 kr per gång och jag kände på mig att det kommer bli fler gånger. Vår organiserade föräldragrupp som bvc håller i kommer inte komma igång förrän till hösten så vi får fortsätta våra informella träffar. Det är nästan trevligare!! Idag kunde allihop så det var roligt. Vi har bestämt att vi ska träffas varje onsdag kl 13. Fast vi ska ta olika cafér varje gång.



Hanna med sonen Alfred och Carina med dottern Tilda



Carina, Sanna (har en dotter som heter Sara) och jag .... får jobba på hållningen ser jag ... usch




Ingeborg med sonen Linus och Victoria med sonen Ivan

När vi suttit ett tag kom den obligatoriska diskussionen in om att klä pojkar i blått och flickor i rosa. De flesta tyckte att det var dumt när man gjorde det ... Mig spelar det ingen roll men eftersom det inte syns på nått annat sätt om det är en kille eller tjej så kan det ju va kul att visa det på nått sätt ... detta hade jag tagit på Frode dagen till ära =) :



Svårt att ha mer blått på sig .......


När vi gick dit stötte vi på en massa lastbilar med studenter. Jag blir nästan tårögd när jag ser dom, man blir så glad!! Tänk vad kul det var, minns det som det var i går men det är ju faktiskt 10 år sedan i år!! Tänk vad mycket man hunnit med på dessa 10 år !! Jag är nog i stort sett där jag ville vara om någon frågat mig då .....

Under dessa 10 åren har jag bland annat hunnit

- Åka till USA och vara där i 6 mån
-Plugga på komvux
- Flytta till Sundsvall, plugga där
-Träffa Jonas!!
- Utbytesstudent i Haag
- Ta examen
- Flytta till Göteborg
-Jobba i Borås i 8 mån
- Jobba på Datarevision i 1 år
-Köpa lägenhet
- Jobba där jag jobbar nu ...
- Få vår älskling

och mycket mycket mer! Måste säga att jag är väldigt nöjd!



Glada studenter

Såg förresten en så vacker buske som brukar blomma först i juli om jag inte minns fel, har för mig att den alltid blommar till mammas födelsedag då vi alltid tar några kvistar och ställer på bordet då ...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0