Nu har lilla Isabella kommit!

Fick ett mms strax innan kl 12 att nu har äntligen Sandra och Morgan fått sin lilla tjej! Hon ska heta Isabella. Vi är så glada för eran skull !! Och hon var sååååååååå söt!

Angående mitt schema har jag prickat av tre punkter av fem. Hoppar över investeringen av regnkläder men jag kan lova att idag hade jag behövt den. Efter att jag hade hämtat paketet så gick jag rundan, efter halva började det ösregna. Jag var helt genomblöt när jag kom hem. Frode sov jättegott när det regna, det var nog sövande med ljudet. Det var många som kollade lite konstigt på oss när vi var ute och gick, men vi mötte några konstiga också =). Vi mötte cyklopmannen (han som cyklar med cyklop på sig), en som sprang med höga knän hela tiden samt en som jag länge trodde va tokig för han gick och pratade för sig själv men det var nog bluetooth som han talade i.

Vi har fått två paket idag. Dels en jättefin filt av Sandra som hon virkat själv. Helt otroligt duktigt och väldigt roligt att ha. Sedan en giraff som när man drar i svansen spelar en vaggvisa. Det är redan en ny favorit för Frode. Detta fick vi av Sofia som är en arbetskamrat till mig. Hon väntar också en liten nu någon gång ibörjan av maj. Det blir roligt med någon mer inne i stan som man känner med barn, som man kan fika och gå ut och gå med.

Vi har bestämt att vi ska åka till Mellerud i morgon kl 8. Jonas ska hjälpa Singe med stugan. Den har blivit jättefin nu.

Nu är det lite kaffepaus för mig !



Här kommer lite bilder från dagen!




Dagens outfit, Frode har vuxit i byxorna han fick av Rebecca och Helena!



Genomdränkt, det syns inte riktigt här men ändå .....



Filten från Sandra och Morgan ( tror dock att det var Sandra som låg bakom virkandet=) )



Frode gosar i under filten och med sin nya leksak som han fick av Sofia.



Dagens lunch ! Det var faktiskt gott och köttbullarna var inte så brända som de såg ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0