Mellerud

Igår kväll bestämde jag mig för att vi skulle styra kosan mot Mellerud. Därav tog vi tåget i morse. Kul att hälsa på!

Jonas är ju i Stockholm och då tänkte jag passa på. Idag så gick vi först hem och åt lunch. Pappa hade gjort en jättego korvgryta, sen gick vi upp till farmor och fick lite fika. Frode var jätteglad och charmade min farmor. Sen skulle farmor till tandläkaren och då gick vi med och visade upp Frode. Han var jättenöjd där med ... Dock på vägen hem vid kvarnis ungefär så blev det kaos och Frode ville bäras, jag gav med mig !!

Nu på kvällen har vi varit ute och gått "långa rundan". Förbi vid golfbanan.

Nu kom Tinna (min faster) så jag ska gå och va social

(vi saknar dig Jonas)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0