Mellerud

Nu är vi i Mellerud. Vi kom iväg vid 11 tiden i förmiddags.

Gårkvällen var jätterolig .... jag skickade nog i och för sig 1000 sms till Jonas men allt gick jättebra. Det började dock lite kaosaktigt precis när jag skulle gå. Frode var väldit kinkig och var bara nöjd när man höll honom och man var tvungen att stå upp ... Då hade jag gott dåligt samvete och kände mig som världens dåligaste mamma. Men bara några minuter efter jag gått så somnade han. Sen fick ju Frode ersättning på kvällen, och det gick jättebra! Skönt!!

Tillbaks till festen så var det ca 15-20 personer där. Vi pratade och dansade mm. Det blev ingen utgång men det räckte det som var ... Jag åkte därifrån vid 1 ungefär. Är som sagt i Mellerud nu men det kommer lite bilder sen när vi är tillbaks i Gbg.

Nu vankas snart middag! Gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0