Mellerud

Vi hade som plan att ge oss iväg kl 8, vi kom iväg kl 9. Rätt bra ändå måste jag säga! Särskilt med tanke på att när vi precis var klara att ge oss iväg spydde Frode ner hela mig och sig själv så det blev ombyte!

När vi kom fram till Mellerud släppte Jonas av mig och Frode hos mamma och pappa, han tog bilen och åkte upp till Ryr för att hjälpa Singe och Vicke med stugan.

Mamma, Daniel, Linda, Frode och jag åkte upp till Mellerud. Daniel köpte ett par skor och jag köpte en eyeliner och en pincett. Daniel köpte även ett par skor. Vi var även och kollade på dopband till Frodes dopklänning.

Efter det passade mamma och pappa Frode, då tog Daniel, Linda och jag en provtur i båten. Vi åkte ut till djuphamnen och tillbaks. Jag körde på hemvägen, livrädd!! Det är så svårt att se prickarna tycker jag. Daniel la dock till då det blåste så mkt.

Sen har Frode varit på sin första MIF match. Det gick dock inte så bra. När vi gick låg MIF under med 2-0. Det blåste väldigt mkt och var nog väldigt svårspelat

Nu på kvällen har det varit kalas för pappa, Daniel och Linda. Dom fick jättefina saker och mamma hade gjort smörgåstårta. Det är hon världsbäst på!!

Nu är det godnatt för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0