målning!!

Nu pågår operation målning av köket för fullt! Det blir så bra, farväl segelbåtar på väggen FÖR ALLTID !! Både jag och Jonas har verkligen avskytt dessa och varje gång det har kommit någon ny till oss har vi liksom ursäktat tapeten ... men nu är dom borta!! Lägger in bilder sen när det är klart!

Förut var jag och Frode nere på stan. Där träffade vi Rebecca och målet för stadsturen var doppresent till Tilde. Vi hittade jättebra så det känns roligt. Dopet är i morgon på Tjolaholm slott. Ska bli roligt.

nej nu måste jag försöka få nått i mig för jag är svinhungrig. Har endast ätit frukost idag. Jonas och Frode gick en sväng till Ica Maxi för att köpa en roller.


Kommentarer
Postat av: Linda

Vad spännande! Väntar på bilder med resultatet!!

2009-05-23 @ 16:06:54
URL: http://lindajonssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0