KAOS

I morse kan man säga att det blev lite kaos här. Vi skulle till familjrättsbyrån, så att Jonas skulle skriva på att han är pappa till Frode. Vi skulle vara där kl 10,30. Vi vaknade i god tid men sen rusade klockan iväg och var helt plötsligt 10 ... Stället vi skulle till ligger brevid järntorget så man kan väl med lätthet säga att det blev stressigt!! Men vi hann !! Så nu är Jonas officiellt vårdnadshavare till Frode. Gott löjligt det kändes att komma dit för att fixa det .... "Var ni ett par under perioden 21/5 - 7/7" .... Det slipper man om man är gift ... men lever man i synd så gör man =)

Efter vi varit där gick vi till saluhallen i Linné. Jonas åt lunch men jag tyckte det var väl tidigt så jag tog en latté och en macka. Det blev ju frukost för mig då vi inte hann äta innan vi slängde oss iväg. Frode och jag gick därifrån och sen gick vi långa rundan i powerwalk fart. Var totalt genomsvett när vi kom hem.

Ikväll kommer Viktoria m fler hit på kvällsmat. Mysigt ! Sen väntar ju Greys!

Förresten gott att Malena gick vidare .... (varje gång jag hör det namnet kan jag bara tänka på Malena Ivarsson)

Förresten jag och Jonas har ju en liten vikttävling som håller på tills 13/6 (dopet). Idag hade jag äntligen kommit under den förhatliga siffran! Nu är det 6 kg kvar till förra sommarens matchvikt!!

Nu väntar lunch för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0