Ikväll

Nu har vi kollat på ugly och desperate.. Bra båda två men jag gillar nästan Ugly Betty bättre. Jonas håller på och somnar Frode nu.

Min barndomskompis Anna Lund var här på eftermiddagen och fikade. Hon hade med sig en jättefin dalahäst med Frodes namn på



Verkligen jättefin!!



Frode hade på sig de kläder som Anna m familj hade gett honom när han föddes!

Nu är äntligen Jonas hemma, eller ja han kom hem kl 21. Det är faktiskt lite jobbigt när han är borta, man märker vad mkt det gör att vara två. Fast Frode är ju väldigt lugn av sig men man blir faktiskt trött ändå. Och jag skulle verkligen behöva lära mig lite barnvisor. Frode älskar när man sjunger för honom men jag måste ju hitta på texter hela tiden för jag kan bara melodier. Får ta en lektion av Cornelia.

Nu ska jag krypa ner i sängen!! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0