Grattis Linda!!

Idag fyller min "svägerska" 23 år. Grattis och hoppas du får en kanon dag!!

Den lille gode fyller även 8 veckor idag! Frode har börjat sova riktigt bra på natten. Igår somnade han för kvällen vid 21 -21,30 och sen sov han till 6,30, lite mat och sedan till 8,45!! Hur skönt som helst!

Vi har även varit ute och gått idag, det luktar så himla gott ute nu, allt har slagit i blom. Våren är absolut den vackraste årstiden!

Nu har jag lagat mat. Jonas och Frode är och möter Michael vid stationen. Vi ska bjuda på kassler och ostfylld canneloni. Efter det ska vi prata om dopet och sedan åker vi ut till Viktoria för att grilla.

Förresten har jag kommit i ett par byxor idag som jag inte kunnat ha på hur länge som helst. Dom är tighta som attan men ändå! "Skiner som en sol"



Glad 8 veckors grabb, här ligger han och tittar på våra bonnie and clyde tavlor. Frode kan ligga och titta på dom hur länge som helst och bara skratta! Det är som han vill säga " mamma och pappa vad tänkte ni med när ni köpte dom"




Kommentarer
Postat av: Linda

Tack så mycket Karro! Vad go du är!

2009-05-02 @ 21:27:01
URL: http://lindajonssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0