Grattis Cornelia 6 år!!

Frode sov väldigt mkt under gårdagen vilket resulterade i att han var jättepigg när det var dags att sova för natten. Han fick därför ligga och sova mot mig och planen var att lägga över honom i hans säng när han somnat. Den misslyckades då jag vaknade med honom på mig kl 4 .... Då fick han ligga kvar och så sov vi till ungefär kl 7,30.

Sen gick vi ut på vår promenad till kärralund, efter det sov Frode så pass bra att jag passade på att ta en latté på Franks. Helt otroligt tycker jag .... jag kom där med barnvagn och fick lyfta upp den helt själv. Det var en hel uteservering full med folk men inte EN ENDA som erbjöd sig att hjälpa till!! Skämmes ...

När jag satt där så ringde pappa, (han var i stan på klientmöte) vi mötte upp honom vid Göta platsen och åt lunch på Allegro. Gör gott. Italiensk buffé.

Efter det följde pappa med hem lite, lite pinsamt då jag i morse hoppade över att städa ... och det såg lite ut som hej kom och hjälp ... Men han var snäll och sa inget ...

Cornelia fyller ju 6 år idag så vid tre åkte vi ut dit ... Hon tog hål i öronen för nån dag sen så vi gav henne ett par örhängen och så fick Hugo ett spel.

Nu ska jag gå och ge min arga son mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0