Godkänd!!

Då har man varit på efterkontrollen och allt var bra! Skönt tycker jag!

Efter detta gick vi på stan och köpte presenter till far och bror. Jag blev nöjd, så jag hoppas dom blir det också!!

Efter det var vi på fika hemma hos Anu. Hennes mamma var där och gjorde plättar och pannkakor. Hur goda som helst! Smakade nästan som de min mormor gjorde förr! Anu gick och visade mig området sedan, Jag vill bo där!! Hur nära som helst till havet, dagis och ica. Sen tog det 10 min med bil från Viktoria (jag klockade).

Nu har Jonas kommit hem från Stockholm. Han kom lite tidigare idag. Skönt tycker jag, tror att hockeyn hade ett finger med i spelet. Jag brukar ju vara rätt idrottsintresserad men jag är så trött på denna förb...de hockeyn. Det är ju maj!!! Det är fotboll som gäller nu!

I helgen ska vi till Mellerud på kalas. Då skall vi även inviga den nya båten, jag måste fixa en flytväst till Frode. Kanske nån som har en bebisflytväst ?? Hör av er till mig i såfall.

Kommentarer
Postat av: syster viktoria

Vi ska ha en!!!!

2009-05-07 @ 20:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0