fullt ös!

eller ja så mkt är det väl inte men dagen gick himla fort!

Vi tog bussen till Emma och Noel vid 10 tiden imorse, skulle egentligen vara där 10.30 men det blev inte riktigt så .. När vi kom fick Frode och Noel hälsa på varandra. Frode tyckte nog att det var väldigt konstigt med en till bebis ... först blev han lite halv skraj men sen ordnade det upp sig. De fick även ligga mittemot varann på en tjock filt och greja. Jag och Emma fikade med hemmabakat bröd....... så gott! Måste be om receptet på det.

Så himla tråkigt bara, hade ju tänkt att ta en massa kort på Frode och Noel, men såklart glömde jag kameran !!

Sen gick vi ut och gick i ca 1,5 h. Vi gick runt där i Eriksberg, kom upp i ett riktigt gammalt område som låg uppe på ett berg. Skitjobbigt att gå dit men hur mysigt som helst. Det var lite bullerbyn känsla över det.
Det är väldigt mysigt där vid Sannegårdshamnen, det påminner lite om Västra hamnen i Malmö faktiskt .. dock med en nackdel, man kan inte bada i Sannegårdshamnen, fast Emma sa att vissa gör det men det är ju inte så fräscht om man skulle få sig en kallsup..

På hemvägen så stannade jag faktiskt och shoppade en pryl!! Det var en porslinshållare kan man säga som man ska ställa diskmedelflaskan och diskborsten i. Jag och Linda kollade på en liknande i Mellerud men den var så himla dyr. Den jag hittade nu kostade 199 kr, så det var inte så farligt. Jag tror att den vi kollade på i Mellerud skulle sluta på 370 eller nått sånt ...



Jag åkte och hämtade mamma vid tåget kl 19, sen åkte vi ut till syrran och fick pastasallad. Gott!

När jag kom hem sen fick jag cirkulera i minst en halvtimma för att hitta parkering...... älska att bo i stan!! Kan det verkligen vara nödvändigt att städa varenda vecka *???

I morgon kommer Birgitta, Tord och Jocke. Mamma och pappa kommer på kvällen också så då blir det lite middag här, får se vad vi hittar på för nåt smaskigt! (Med vi menar jag Jonas =))



Nu sover älsklingen

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh vad snygg den där diskborste grejen var! Jaa det var ju bättre pris på den.. Vart köpte du den?

2009-05-29 @ 08:31:08
URL: http://lindajonssons.webblogg.se/
Postat av: karro

En liten butik som heter "Till ditt hem". Ligger jättenära där vi bor!

2009-05-29 @ 09:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0