fredag

 Idag har mindre smarta karro varit framme, tänkte att jag skulle ut och gå innan frukost vilket jag gjorde. Men det är ju inte så bra om man kommer ut först vid 10. Höll på att gå benen av mig så jag klarade av rundan på runt 60 min, men sen var det ju så fint väder att jag inte ville gå in, så jag gick väl in i lägenheten först vid halv tolv. Kroppen är alltså lagom inställd på svält nu för resten av dagen ... vi ska ju va barnvakt ikväll för syrran, singe, mamma och pappa ska på opera och ut och äta. Vi tänkte göra hemmagjord pizza med barnen. (får hoppas Hugo äter )

Nu har jag i allafall ätit frukost och jag slog ihop det med mellanmålet (sub och te till frukost och latte och banan till mellanmål)



Världens bästa investering




Mellanmål

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0