Fika och tur på stan

Idag har vi varit ute på stan och fikat. Vi fikade i cafét på arkaden. Jättepraktiskt om man har barnvagn. Stötte på en tjej som jag kände förr i Mellerud också. Hon bodde i Kungsbacka men jobbade på Zara i arkaden. Hon sa att det endast tog 15 min med pendeln till K-backa !

Jag och Kristina bestämde att nästa gång vi träffas så ska hon ta med en beachboll så kan vi bolla lite. Kul !!

Jag har inhandlat en klänning från hm som jag ska ha på dopet. Jättefin och praktisk ur Frode synpunkt ! Hade inte råd eg men va gör man inte !!



Klänningen jag köpte, det uppskattas om någon tänkt ha den samma på dopet att tänka om =)

Nu är Jonas på en dragning som microsoft har, Jag måste komma på nått att äta snabbt, för efter 19 ska jag ej äta ......lutar åt sushi !!

Kommentarer
Postat av: syster viktoria

snygg, men tyvärr så hade Daniel bestämt att ha den...han har redan köpt klänningen.. så du får nog tänka om, min kära syster! Tror att han blir besviken om han inte får ha den!!

2009-05-14 @ 20:23:35
Postat av: Linda

Haha viktoria du är så rolig! :)

Karolina: Den va helt sjukt snygg!! VILL HA!!!

2009-05-14 @ 21:46:49
URL: http://lindajonssons.webblogg.se/
Postat av: Disa

Gud vilken snygg klänning...var har du fått tag på den?



KRam DIsa

2009-05-15 @ 10:47:36
Postat av: karro

Köpte den på hm. Kostade 398 kr så det var ju inte überfarligt i allafall ... Daniel och jag kan ha samma klänning .... Jonas och du Viktoria kan ju ha samma kostym =)

2009-05-15 @ 12:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0