Fika i haga

I går kväll var vi hemma hos Viktoria och grillade. Vi gjorde riktig bbq och grillade fläskfilé på indirekt värme. Svingott!! Med vi menar jag Jonas och Singe. Michael sov hos oss i natt och vi mötte upp syrran i Haga för en fika. Vi fikade på Le Petit Café. Gör mysigt men oj vilken tid det tog att få nått. Dom gjorde allt när man stod och väntade och i stort sett alla utom vi skulle ha frukost. Men vi hann fika i allafall. Jag och Jonas tog varsin tonfiskröresmörgås och Viktoria och Michael tog med kycklingfilé. Till detta tog vi en latté.

Nu är Jonas på jobbet och skriver på en uppsats, Frode sover och jag tittar eg på en film.



Jonas var lätt genomfrusen när vi kom ut efter att det tog minst en halvtimma att få fikan... han hade börjat tro att vi smitit.



Jag och Michael



Frode efter söndagsbadet

Jag vill även passa på att gratta Fredrik och Ellinore till sin lille Ebbe!! Vad kul med en killkompis till Frode där uppe i Dalarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0