dagen som gått

Vi träffade dom andra tjejerna kl 11 vid Linnéplatsen. Då gick vi till Villa del Park och fikade. Jättemysigt fik. Jag tog en latté och en hallongrotta. En tjej tog en räksmörgås som såg så god ut att jag genast ångrade mig, dock gjorde jag inget åt det. Vi satt och fikade i ca två timmar tror jag och sen gick vi hem.

Jonas kommer hem från Stockholm kl 17,30 och kl 18,30 har han bjudit hem Oskar och Linda på fika. Det blir jättetrevligt. Jag tänkte göra fruktsallad, och sen har jag ju några muffins kvar.

Imorgon ska jag på fest till Helena. Det ska bli så skoj och jag ska faktiskt inte ha någon sluttid utan Jonas fixar allt! Det kommer gå kanonbra, men jag kommer sakna mina två älsklingar!

Här kommer lite kort från dagen




Träning av nacken i gymet



Karin och Chiquita.



Chiquitas dotter Noemi



Karin, Karin och Victor



William

Jag lyckades inte få nått kort på Elsa då hon sov hela tiden ....

Nu ska jag ta hand om min arga lilla kille


Kommentarer
Postat av: Linda

Frode är ju såå sötast!!

2009-05-19 @ 16:54:31
URL: http://lindajonssons.webblogg.se/
Postat av: karro

Mormors gode på gymmet.Längtar efter honom!!

2009-05-19 @ 18:50:08
Postat av: Anders Guttman

Grattis till er båda, han är jätte söt.

Blev själv pappa igen i feb till ytterligare en liten söt tjej. Att bli pappa/mammma är allt det bästa.

2009-05-20 @ 07:19:33
Postat av: karro

Anders - Grattis till ytterligare en tjej! Vad heter hon ? Det är helt fantastiskt att va mamma !

2009-05-20 @ 17:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0