Dagen som gått ...

Vi har varit ute på promenad idag också. Vi gick en lite annan runda än vi brukar. Vi följde danska vägen upp till Redbergsplatsen och sen gick vi ner Friggagatan och förbi nya ullevi (nu gamla eller ja ... ) Frode var klarvaken hela vägen! Han låg och kollade på figurerna som hängde och pratade och skrattade, det var först på slutet han började tröttna.

Lunchen idag blev en slags improviserad korvstroganoff då vi saknade lök hemma. Den bestod istället av falukorv, champinjoner, lättmjölk, chillisauce och tomatpuré. Den blev faktiskt gör go!

Var inne på Lindas blogg och såg alla presenter hon skulle köpa .... kom på att jag ska köpa till de flesta på den listan också .... Vad ska man hitta på??!!

Cornelia fyllde ju sex år igår
Viktoria fyller 32 i morgon
Jocke fyller 26 år på torsdag
Morsdag är på söndag ...

Det blir förresten första gången som jag är "mor" på  morsdag .... Undrar om Frode kommer handla nått =)

Jag funderar faktiskt på om jag ska ta en tur på stan nu och kolla... får fundera lite till .... Fick förresten papper från skv idag att nu är Frode folkbokförd under namnen

Karl Frode Walther Kjörling Öberg

Tilltalsnamn : Frode Kjörling Öberg

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina namn tycker jag!!!!

2009-05-26 @ 17:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0