1:a maj

Idag har vi varit ute och gått, hela familjen. Jonas lyckades förhandla sig till att vi skulle gå ner till stan och att vi skulle gå snabbt dit, men jag måste nog säga att det inte var mkt till träning idag.

Jonas köpte sig en ny I Phone i allafall. Den har han saknat väldigt så det var ju kul. Sen var vi även nere vid hamnen och kollade lite. Det har ju varit kanonväder även idag, så jag avslutade eftermiddagen med att sitta och steka på uteplatsen. Först var jag själv, men sen väldigt snabbt så blev Frode hungrig (IGEN han äter hela tiden nu) så då skickade Jonas ut honom genom fönstret till mig och jag satt och ammade honom ute, han slocknade i vanlig ordning efter maten och då fick han ligga på en solstol i skuggan och sova. Jag fick riktigt mkt färg!

Nu ska vi äta middag om en stund. Längtar för jag är hungrig!

Lite bilder från dagen



Frode under myggnätet



Sover gott




Vackert träd, är det någon som vet vad det heter???



Jonas på Södra vägen



Trädet igen

Det var en massa demonstrationer ute idag, VI DELTOG INTE! Men det var lite roligt att kolla på dom. Dom gick längs hela avenyn.

I morgon kommer min farbror hit som även skall döpa Frode. Vi skall diskutera dopet och sen på kvällen ska vi nog grilla hos Viktoria. Hoppas Hugo mår bättre då!!

Kommentarer
Postat av: Morgan

Skulle kunna tänka mig att det är någon typ av körsbärsblommor. Av den typ som finns i Kungsträdgården. I Kungsan är det japanska körsbärsblommor, kanske samma!? Hoppas allt är bra med er, ha det så bra!



http://www.carlbomphotography.com/blog/2009/04/kungstradgarden-star-i-blom/

2009-05-04 @ 13:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0