17:de maj

Idag är det ju Norges nationaldag, och vad passar väl bättre än att dom drog hem storslammen i Eurovision. Helt oslagbara!! Sverige gick det ju inte så bra för, vilket är som vanligt i dessa sammanhang. Men i år tyckte jag faktiskt att vi hade en dålig låt!

Vi har varit på ett jättetrevligt barnkalas hos Anu och Tobbe. Vi kom vid 17 och åkte hem 20,30 så dom höll aldrig på att bli av med oss. Sen åkte vi hem till Vicke och såg på eurovision, så vi kom hem först nu till vår lägenhet.

När vi var hos Anu och Tobbe passade jag och Jonas på att kolla omgivningarna. Det är ju det området vi vill bo i ! Vi har kommit på att ett krav är att huset ligger i ytterlänga och att det är söder eller väster läge på baksidan! Områdena är så himla trevliga ......... VILL HA!!

Här kommer lite bilder



Rocknapp!



Frode trivs hos kusinen




Mamma på café vid trädgårn. Vi var ju ute på stan idag också, pappa storhandlade på Ströms, mamma på RedGreen och jag köpte en skjorta åt Jonas (på beställning) på REDDEVIL. Viktoria hittade vad hon ville ha i födelsedagspresent. Det var alltså en mkt produktiv shoppingdag.



Hemma hos Anu och Tobbe, Willes kusin Nemi är i bakgrunden. Nemi fyller tre år imorgon.
Willes förklaring
(som fyllde fyra år) "Nemi är två år och jag är nästan fem"




Jag lyckades inte få något kort på Wille, men här ett kort på Anu vilken Wille är en mindre kopia av ! Detta kort tror jag dock att Anu tagit själv när jag lämnat kameran oövervakad
( Då hamnar det automatiskt på bloggen)



Även Viktoria hittade kameran.... undrar om hon ångrar det nu =)



Utslagen efter första barnkalaset

Kommentarer
Postat av: Daniel

Vad stor han blir fort!!!!

2009-05-17 @ 01:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0