Tidsfördriv

Detta hittade jag på Disas blogg och jag har uppdaterat det så det gäller mig =). Kan ju va kul dels för att jag ska ha nått att göra och dels för dom som inte känner mig så väl att lära känna mig

1. Vad är klockan? 17.13
2. Ditt namn? Karolina Ann-Charlotte Kjörling
3. Smeknamn? Karro, Koko, Kjörling
4. Piercings: Öronen
5. Ögonfärg: Gröna med bruna fläckar
6. Födelseplats: Vänersborgs BB (finns ej längre)
7. Favoritmat? Skaldjur i alla dess former (förutom ostron)
8. Någonsin varit i Kalifornien? Ja
9. Någonsin tapetserat något med toalettpapper? Ja, har för mig vi gjorde det när nån av tjejerna fyllde 18 ...
10. Älskat någon så mycket att du börjat gråta? Ja
11. Varit med i någon bilolycka? Ja, ingen allvarlig dock, åkt i diket
12. Krutonger eller baconbitar? Krutonger
13. Favoritdag på veckan? Fredagar
14. Favoritrestaurang? Finns många bra, men Svarta Oliver i Gbg är nog favoriten just nu
15. Favoritsport: Alpint!!!!
16. Favoritdrink: Strawberry daiquiry (stavas nog inte så)
17. Favoritglass: Nogger Black
18. Walt Disney eller Warner Bros: Disney
19. Favorit-snabbmatsrestaurang: Donken
20. Vilken färg har din sovrumstapet? brun och latte
21. Hur många gånger kuggade du på teoriprovet? Ingen
22. Vem fick du ditt förra mail ifrån? vet ej
23. Vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort? Åhlens i femman
24. Vad gör du oftast när du är uttråkad? Surfar och bloggar =)
25. När går du och lägger dig? Försöker lägga mig vid 23:tiden
26. Vem kommer att svara på detta e-mail först? Ingen eftersom jag ej mailar det ..
27. Vem av dom du skickat detta e-mail till kommer inte att svara? Se svaret ovan
28. Vilket tv-program missar du inte? Desperate Housewifes
29. Senaste person du gick ut och åt middag med? "ungdomsnätverket på hisingen".
30. Ford eller Chevrolet? helst inget av det
31. Vad lyssnar du på just nu? Jonas som pratar i telefon
32. Vilken är din favoritfärg? Rosa/Röd
33. Hav eller flod? Hav fast helst sjö = vänern
34. Hur många tatueringar har du? Inga - har svårt för att se nått jag vill ha hela livet
35. Har du någon gång kört slut på bensinen? Nej
36. Katter eller hundar? Om jag måste välja tar jag hund, annars hälsar jag gärna på folk med hundar
37. Sommar eller vinter? Göteborg = sommar , Alperna = vinter
38. Är du singel? Nej
39. Är du kär i någon? Ja
40. Favoritblommor? Liljor
41. När gick du upp idag? 09.30
42. Diamanter eller pärlor? Diamanter
43. Senaste filmen du såg på bio? Valkyria
44. Favorit-TV- program? Desperate housewifes
45. Frukost? Havregrynsgröt
46. Vilken mat gillar du inte? Sånt med saffran i ... fast ibland kan även det va gott
47. Vilken bil kör du? Saab 9 3
48. Favoritmacka? Mjukt tunnbröd
49. Vilka är dina favoritkläder? för tillfället har jag endast mina gravidjoggingbyxor, annars är det Jeans och nån topp
50. Om du fick åka vart du ville på semester? Whistler och åka friåkning
51. Favorittid på dagen? ingen särskild
52. Pedikyr eller manikyr? Pedikyr
53. Vad ville du bli när du var liten? Tennisproffs, spelade dock aldrig tennis
54. Bästa barndomsminnet? oj vad svårt ... det är nog från alla semestrar med husvagnen, kan inte välja ut nått specifikt.
55. Klockslag när du blev färdig med det här mailet: 17.27

Kommentarer
Postat av: Sandra

Grattis! =)

2009-03-08 @ 01:08:54
Postat av: Daniel

Frode kan redan åka skidor:



http://www.descender.com/interviews/frode2.htm

2009-03-08 @ 22:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0