söndag

lite lustigt, man blir lite dagvill av att vara hemma. I vanliga fall så brukar ju söndagar vara en riktig slappar dag, man förbereder sig för en ny vecka mm. Men när man är hemma och gör ungefär samma sak varje dag så spelar det ju ingen större roll vilken dag i veckan det är.

Vi är fortfarande kvar i Mellerud. Nu skall vi gå på en promenad ner till Sunnanå och visa Anu våra berömda sjöbodar. Sen väntar våfflor och efter det är det nog dags för hemfärd. Det blir första gången Frode åker så långt i bil så vi får hoppas det går bra. Men man får väl stanna om det blir allt för livat i bilen.

Igår var det ju den här innebandyn ... dock gick vi dit och kollade lite sent så då hade nästan alla gått hem. Det var mina gamla klasskompisar som vann turneringen. Träffade på dom lite innan de gick till wärs.

Frode har fått så mkt presenter när vi varit här i Mellerud.Jättesnällt! 

Jag kommer lägga upp presenterna och visa under veckan som kommer. 

På tisdag skall jag till Linn i Åsa och fika. Blir jätteskoj att träffa henne och lilla Tilde ... nej nu står Jonas och rycker i mig så jag får sluta.

Ha en härlig söndag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0