Renovering

är säkert roligt för dom som håller på, men det är mindre skoj när man bor vägg i vägg och är hemma hela dagarna!
Grannen håller tydligen på att renovera sitt badrum, det låter som attan!! Frode lyckas dock sova igenom det, fattar inte hur han gör.

Idag har vi i allafall varit ute och gått 1,5 h gick den vanliga rundan, och sen utökade vi lite och gick och kollade på församlingshemmet i skår, där vi ska ha fikan efter dopet. Efter det gick vi (jag) och tog en latte på Franks. Det var sol där så jag satt väl där i en timma och läste gp. Jag måste säga att vara mammaledig är än så länge väldigt skönt.

Det är även väldigt roligt att öppna posten nu för tiden! Idag låg ett kort från Maria och Stuart samt ett kort från Jonas farbror Leif! Man blir verkligen glad av att få kort, väldigt mkt roligare än räkningar!

Här är Frode i en tröja hans pappa köpt! En blivande rockstjärna kanske ??




Här kommer några kort från helgen



Frode i Viktorias dockvagn. Den har vi även kort på när jag ligger i som liten ...




Uppskärning av tårta av födelsedagsbarnet. Hugo och Cornelia väntar ivrigt!



Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken liten tuffing :) Coola kläder jonas har köpt!

2009-03-23 @ 18:36:04
URL: http://lindajonssons.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Frode ser ut som sin far med den rocktröjan på =)Det kommer bli en tuff kille tror jag!

2009-03-24 @ 09:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0