polispådrag

När Jonas kom hem idag, så orkade vi inte laga någon mat. Jag gick och köpte från Thairestaurangen. Det blev kyckling med röd curry för mig och Jonas åt grönsaker med nudlar.

När jag stod och väntade på maten så kom det tre volvopolisbilar och två van:ar. De hade blinkande blåljus. En stannade längst nere på eklandagatan och dom andra åkte vidare. Undrar vad det var som hänt. Spännande !! Men innan jag hade fått min mat så åkte bilen som stod mittemot restaurangen så det kanske var avklarat. Jag gick in på gp:s hemsida men det stod inte att det hänt något.

Nu ikväll väntar tv:n ... Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Evan

Hej, va roligt att höra ifrån dig och att ni har fått en liten son! Jättesöt verkligen :) Man kan inte fatta att de verkligen är "ens egen" å de blir bara bättre och bättre ju större de blir. De gäller att ta vara på tiden, de växer verkligen fort! Grattis igen och jag kommer nog kika in här nu när jag har din adress för att se hur de går för er :D Kram Kram!

2009-03-30 @ 22:19:32
URL: http://evafundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0